vrijdag 30 november 2012

Deze week: avontuur

Maandag ging ik op geheime missie, waarvan u het resultaat vanaf maandag in Schamper en hier kan lezen. Maar het was het waard, ondanks de koude.

Dinsdag was het nog eens Boombal, voor de verandering (de volgende in Gent is pas met Kerst. Arme ik). En het was goed! Muzikanten van dienst waren Lisa & Her Marvellous Seven (inderdaad helemaal gestolen van Lady Linn, maar dat even terzijde), een groep van acht muzikanten die allemaal best wel goed kunnen spelen. Nice!

Woensdag had ik 's avonds voor de verandering eens niets te doen en dus ging ik viool spelen met een kotgenote, waarop mijn mi-snaar besloot dat het welletjes was geweest. Oops. Woensdag was ook de dag waarop - hoerahoera - een Belgische datum werd vrijgegeven voor de tour van niemand minder dan Bruce Springsteen. Dat wordt wel een heel muzikaal jaar voor mij!


Donderdag was dan een rustigere dag, met notenleer van de best wel knappe notenleerleerkracht en Museumnacht, alwaar zuslief en ik ons voor het eerst aan karaoke waagden. Een waar avontuur waarin het showbeest in mij ontwaakte. (Voor de geïnteresseerden: om wat leven in de brouwerij te brengen begonnen we met - hoe kan het ook anders - 'Don't stop me now' van Queen, gevolgd door 'Material Girl' van Madonna (omdat een paar mevrouwen dat misschien wel wilden zingen ook). Heb ik dat ook es gedaan.)

 

En vandaag, vrijdag, is een uiterst rustige dag met enkel een babysit in het vooruitzicht (en de wekelijkse afwas en kotopkuis, that is). 

Dit weekend staat er niet veel speciaals te gebeuren (behalve uitslapen. Yay!), al wordt mijn trouwe stalen ros zondag normaal vervangen. Moet hij maar niet zo vervelend doen. Maar ik zal hem missen. Geniet van jullie weekend!

1 opmerking:

  1. je fiets wordt VERVANGEN?! Wat ga je met je huidig stalen ros doen, ik zoek nl. een tweede wrakske (dagelijks 2x 1km, 's nachts binnen, overdag buiten en lichtjes beschut, in het weekend vrij...)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!