zaterdag 28 juli 2012

In the bag

Een tijdje geleden - wat ondertussen ook al een jaar kan zijn - zag ik her en der In the bag-blogposts verschijnen. Da's altijd een handig idee en omdat ik denk (helemaal zeker ben ik niet) dat er van mij nog nooit zo'n post is verschenen: aanschouw mijn eerste In the bag!

Voor een standaard dag waarbij er niets speciaals gebeurt, zit dit in mijn handtas:
  • de basics, waaronder een portefeuille van Pip (verjaardagscadeautje), een gsm van Samsung en een iPod van Apple. Merken kunnen me doorgaans niet veel schelen, tenzij het op een gsm van Samsung en een iPod van Apple gaat. (Zou ik de merken nu voldoende genoemd hebben op er iets in ruil voor te krijgen? Samsung? Apple?)
  • de agenda, waarzonder ik basically niets zou zijn. Het is een simpele Hema-agenda met een gepimpte cover. Ik had masking tape en wou ze uittesten, wat wil je?
  • verdere handigheden, zoals daar zijn: papieren zakdoekjes, sleutels, Labello-met-aardbeismaak, een rekkertje en - wow - een stukje stof van mijn toekomstige eerste rokje (om een passend lintje te zoeken in La Droguerie, weet u wel).
Alles samen geeft dat niet zo heel veel in de handtas. Bij momenten wordt het geheel aangevuld met een flesje water en/of een boek. Ik probeer tegenwoordig ook meer en meer mijn fototoestel mee te nemen, dat om logische redenen niet op de foto's staat. Het is een rode Canon, overigens, en tot dusver ben ik er heel blij mee. In periodes van examens komen daar bijvoorbeeld nog samenvattingen en een pennenzak bij en af en toe raken er ook cd's in verzeild. Om de zoveel tijd - toevallig net voor ik de foto's trok! - haal ik er alle onnodige papiertjes uit. 

De handtas zelf is dan weer van Cat&Co, gekregen voor mijn (ik denk) achttiende verjaardag. En ja, ook met hem/haar ben ik nog steeds heel blij. Voor de Gentenaars onder jullie, hij/zij komt uit Au bon marché, een winkel met allemaal mooie spulletjes in de Hoornstraat. Zeker een aanrader voor mensen met een groot (althans groter dan het gemiddelde studenten-) budget, en anders kan je gewoon wat staan kwijlen voor de etalage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!