zaterdag 12 mei 2012

Blokblog #4

Gisteren was er, de laatste keer dit seizoen een Boombal intiem. Dat was meteen ook de laatste keer voor de examens dat ik sociaal mocht gaan doen van mezelf. Over twee weken en twee dagen heb ik mijn eerste examen en nee, ik besef het nog altijd niet goed. Ik steek het op het weer.

Voor zover er van een planning sprake kan zijn als je tussendoor nog naar de les moet, infosessies moet volgen waar je het noorden van kwijtraakt en een kot moet zoeken voor volgend jaar, toch zit ik behoorlijk op schema. Denk ik. De luxe van vorig semester, om over elk vak een eeuwigheid te kunnen doen, is er niet meer. Geen idee of dat beter (de korte pijn) of slechter is. We zien wel, begin juli. En anders is er nog altijd augustus.

(Even voor de geïnteresseerden die graag kaarsjes zouden willen branden, dit zijn mijn examendagen:
  • 29 mei, letterkunde IV (het schriftelijke gedeelte)
  • 1 juni, visuele cultuur
  • 2 juni, letterkunde IV (het mondelinge gedeelte)
  • 4 juni, taal- & tekststructuren
  • 5 juni, taalkunde II
  • 8 juni, Germaanse typologie
  • 13 juni, taalkunde I
  • 18 juni, letterkunde II
Alvast bedankt voor de kaarsjes!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!