zaterdag 28 april 2012

Nieuwe lay-out

Omdat Reynaert gisterenavond toch niet zo interessant bleek, heb ik me maar eens beziggehouden met de lay-out van mijn blog. Moet ook af en toe gebeuren. Niet alleen heb ik nu tabbladen bovenaan, waar er binnenkort misschien wel meer komen, ook heb ik rechts een echt zoekvak. Hiermee kan je opzoeken of ik ooit al iets heb geschreven over slakken of niet, welke blogs dat wel al hebben gedaan en wat het wereldwijde web daarover te vertellen heeft. 
Ik voel me ongelooflijk stoer, nu. 

Verder zat er vanochtend een cadeautje in de bus. Heisa alom, thuis, omdat niemand wist van wie het kwam en voor wie het was. Gelukkig was ik er om te zeggen dat het voor mij was... Welkom thuis, Julien!


1 opmerking:

  1. 'k ben blij dat hij in de juiste brievenbus beland is en dat hij al direct voor wat opschudding kon zorgen, een vos zonder streken, dat kan niet hé :)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!