zondag 15 januari 2012

Blokblog #5

Dus. Gisteren heb ik mijn eerste examen overleefd, meteen het enige examen dat ik 100% zag zitten. Dat belooft veel voor de komende zeven examens... Komende week wordt een hel, gezien ik dan niet alleen de twee saaiste vakken heb, maar ook nog eens drie examens na elkaar. Eentje per dag. An exam a day keeps the doctor away, of zoiets?
Dinsdag (historische kritiek), donderdag (filosofie), vrijdag (algemene taalwetenschap) en zaterdag (inleiding tot de moderne literatuur) zijn (verjaardags)kaarsjes dus altijd welkom. Meer dan welkom. En alle duimen, gekruiste vingers en succeswensen die je kan missen ook. 

Dan ga ik nu even sterven en keihard uitkijken naar zaterdag, wanneer ik het lief (eindelijk) nog eens zie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!