vrijdag 28 oktober 2011

Ellende (2)

Ook in Criminal Minds is het Halloween, in de aflevering van vorige week toch. Voor mensen per ongeluk spoilers verklappen, dit is een van de (weinige) series die 'k niet online kijk, maar waarvoor ik dus braaf wacht tot a) ze in Belgiƫ worden uitgezonden en b) mama tijd heeft om te kijken. Maar Criminal Minds dus, waar er een vampier aan het werk was. Mensen werden uitgezogen en gedumpt, en dat allemaal voor een of ander metalwonder, Dante genaamd. Hoe ze in hemelsnaam bij de naam Dante komen voor een vampierachtige, ik weet het niet. Die arme kerel schreef alleen meesterwerken bestaande uit oneindig veel verzen over de hel en zo, maar een andere link zie ik niet. Jaha, van de meeste lessen onthoud ik wel iets!
Ook in mijn leven zet de horror zich voort. 

* ontzettend opgeruimde kamers, toegegeven, dit is eigenlijk helemaal niet zo eng, behalve dat je nu al het ongedierte ziet dat voorheen verborgen lag onder de meters stof en kilo's kleren/boeken/lege flessen/oud papier. 

* vreselijke files in de krantenwinkel, waar ik af en toe wel eens kom om iets na te bestellen. Vanochtend was dat Entropology, de eerste cd van School is Cool, een groep die ik best goed vind. Maar voor het aan mij was, moesten eerst alle oudjes (of zo leek het wel) uit de buurt hun Lotto- en EuroMillions tickets inwisselen/kopen/wat ze daarmee ook doen. Zucht. 

* lugubere nabestelbons, waarbij je - als klant - niet eens weet wat je wel dan niet moet invullen. Bons die de persverkoopster overigens niet volledig vertrouwde. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!