zaterdag 23 juli 2011

Vandaag is het tijd voor mijn jaarlijke rustdag tijdens de Gentse Feesten, kwestie van niet helemaal oververmoeid te geraken. Naar goede gewoonte vul ik die rustdag met lekker lang luieren en babysitten, om mijn cashflow ook een beetje op te krikken. Al die bamimetloempia's moeten ook bekostigd worden.
U vraagt zich vast af hoe de Feesten tot dusver waren. Wel, goed samengevat waren ze vooral nat. Mijn danslaarzen begaven het de eerste feestdag al door overmatige regen, waardoor ik ontdekt dat dansen met rubberlaarzen ook best goed gaat. Naast nat zijn de feesten ook vooral koud, waardoor ik mijn principes aan de kant schoof en in een jeansbroek ging dansen. Gaat ook. Verder zijn ze ook best wel leuk. Weinig volk op Boombals (hmm, hoewel...), leuke straatoptredens (waarom niet a) de hele dag en b) twee dagen na elkaar voor ze c) zondag op Boombal optreden?), lekker eten (helaas zonder zoete ovenkoeken) en leuk gezelschap.
Maar ik kijk vooral uit naar maandag, wanneer er drie topgroepen ten dans spelen (nu ja, twee groepen en een sologitarist) en de avond in stijl wordt afgesloten door Bart Peeters (al dan niet gevolgd door De Dolfijntjes). Yes!

2 opmerkingen:

  1. Meen je nu echt dat je een rustdag hebt genomen?
    sjonge... en ik maar denken dat anderen genoeg gefeest hebben in mijn plaats, niet dus :-( Nu ben ik wel een beetje teleurgesteld :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd, geloof me, ik heb wel degelijk genoeg gefeest in jouw plaats!

    Zorg maar dat je volgend jaar wél van de partij bent, kan je zelf feesten in jouw plaats!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!