zondag 10 juli 2011

Dag 28

Vandaag is het weer een moeilijke opdracht, maar omdat ik al zo ver ben geraakt, doe ik toch een poging. Ik zou een liedje moeten vinden (en dat dus hebben) waarbij ik me schuldig voel. Hmmm. Het enige dat 'k kan bedenken, is Rondobril van Sakura, omdat 'k me meende te herinneren (lang geleden, toen ik hen de eerste keer live zag) dat het liedje niet van hen was. Wel, dus.

Maar, dat is een folkliedje en dus niet te vinden op het wereldwijdeweb. Daarom schotel ik u vandaag Papillon van Editors voor, een best wel goed liedje. Zoek er alleen geen verhaal achter van waarom voel ik me nu op net dat liedje schuldig, want daarmee heeft het dus niets te maken. Ja, ook ik zeur wel eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!