woensdag 15 juni 2011

Toeval

Aangezien ik vanmiddag plots niets meer te doen had, trok ik maar naar 't stad. Wat moet een meisje anders? Ik had een agenda nodig (ik leef nu eenmaal in schooljaren) en pasfotootjes. De agenda heb ik, na weken van wikken en wegen, dan toch gevonden (een Hema-exemplaar, aangezien dat nu eenmaal goede en leuke agenda's zijn), de pasfoto (nog) niet.

Verder besloot ik, ik had nu eenmaal tijd te veel, om nog even langs te gaan in de bib. Een aantal jaar geleden las ik 19x Katherine van John Green voor de eerste keer en sindsdien staat op mijn leeslijstje een ander boek van hem, Het grote misschien. Eindelijk dacht ik daaraan eens met een bib binnen handbereik, maar het was niet binnen. Ik trok dus verder richting jeugdboekafdeling en wat kom ik daar tegen? Gewoonweg een ander boek van John Green! Hoe toevallig! Dus nu ligt Paper towns rustig te wachten op mijn bureautje tot Eat pray love uit is.

Omdat ik daarna nog steeds tijd te doden had, besloot ik even te passeren in de Fnac. Da's de ideale winkel voor mij, er zijn boeken, cd's, dvd's en technologisch spul waar ik ook graag even naar kijk. Ik kan dus best wat tijd spenderen in de Fnac. Daar dacht ik plots aan het verjaardagscadeau voor zuslief dat 'k al maanden in m'n hoofd heb (ze is jarig in september) en 'k besloot het te zoeken. Ik draaide me om en zie daar! Opeens lag het er. Het leek wel perfect georchestreerd, zoals in The Truman Show - een persoonlijke favoriet. Hierna daalde ik af naar de cd's, waar ik alweer een paar films zag waarvan ik me herinnerde dat 'k die ooit wou zien (en dus dringend moet downloaden) en waar ik opeens het rek met soundtracks niet meer terugvond. Onlangs zag ik namelijk A walk to remember (een prachtfilm, al zeg ik het zelf), met onderstaand prachtig liedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!