zondag 19 juni 2011

Dag 7

Vandaag krijgt u twee liedjes voor de prijs van een. De opdracht van vandaag is duidelijk: een liedje dat me doet denken aan een bepaalde gebeurtenis. De eerste, wat droevige situatie is de begrafenis van een jaargenoot die jammer genoeg gestorven is. Wake me up when September ends door Green Day speelde op zijn begrafenis, waaraan ik dus moet denken als 'k dat liedje hoor.


Pour some sugar on me van Def Leppard doet me aan vrolijker dagen denken, namelijk mijn 100- dagenshow en het (einde van het) zesde jaar. Happy days!


Om eerlijk te zijn, nog dit: bij het zien van de tweede videoclip had ik me eerder iets Bon Jovi-achtigs voorgesteld en ja, bij het eerste liedje denk ik natuurlijk ook aan de gevolgen van de fatale elfde september, bijna 10 jaar geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!