dinsdag 28 juni 2011

Dag 16

Eerst en vooral ben ik blij u te kunnen meedelen dat ik volledig geslaagd ben en ik vrijdag aanstaande mijn diploma Bachelor in het onderwijs: Secundair Onderwijs (Nederlands - wiskunde) in ontvangst mag nemen. Yes!

Verder gaan we door met een liedje dat 'k in eerdere tijden wel eens beluisterde maar nu steevast skip: Lovestoned/I think she knows van Justin Timberlake. Ik beken, ook ik luisterde vroeger wel eens naar ophitsende liedjes, zoals van bovenstaande zanger/acteur.


De stoefer in mij kan het verder niet laten om even te vermelden dat ze voor het harde werk dat haar bachelorproef Geraakt door naakt vroeg, beloond werd met een mooie 16. En voor de verdere geïnteresseerden onder u, de andere punten voor dit semester zijn twee dertienen en een vijftien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!