donderdag 14 april 2011

filmmarathon

Aangezien ik de afgelopen 24 uur bijna niets anders deed dan films kijken, moet ik misschien wat meer vertellen over die films.
Going the Distance met een blonde Drew Barrymore is een luchtige romantische komedie met een best happy end. Niet dat er romantische komedies bestaan zonder happy end, maar ik zeg het maar. Het is een fijne film, met zielige momenten en grappige momenten.

Remember Me is iets minder luchtig, aangezien het over best zware thema's gaat. Het meisje is haar moeder verloren, de jongen zijn broer pleegde zelfmoord. De relatie met de vader van de jongen en zijn twee overgebleven kinderen is ook niet fantastisch, hoewel de jongen er zoveel mogelijk probeert te zijn voor zijn zusje. Cute! Logischerwijze krijgen de jongen en het meisje iets, maar er is geen happy end. Eigenlijk is het best een heel treurig einde, dus kijken die handel!
Ja, Remember Me is met die kerel uit Twilight, de sexy vampier die Bella hopeloos verliefd laat worden. Voor de haters: hij doet het best goed in deze film. Hij speelt een getormenteerde ziel die gebukt gaat onder allerlei mistroostige gevoelens, maar doet dat op een goeie manier. Voor de lovers: ook hier speelt hij een getormenteerde ziel die gebukt gaat onder mistroostige gevoelens, dus eigenlijk is dat een beetje dezelfde rol als Edward.

Als laatste Inception, die ik vanmiddag voor de derde keer inmiddels zag. Het blijft een goede film natuurlijk, een film die ik aan iedereen zou aanraden. 'k Had wel het gevoel dat zuslief er niet zoveel van snapte, maar ach. Ik verheug me al op de volgende keer dat ik hem zie!

1 opmerking:

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!